RETUR

Beskriv ditt ärende:
Exempel: Jag vill returnera hela ordern, jag lägger en ny order på en storlek större i tröjan.

Har du mottagit fel produkter? Maila då [email protected]

Eventuella frågor om retur eller byten hänvisas till [email protected]
Är de skrivna i returformuläret kommer det inte att besvaras.

Vårt retursystem är en manuell process och kan dröja vid perioder av högt tryck. Har du redan registrerat din retur i formuläret, var vänlig att inte registrera en på nytt.

Reklamationer mailas in till [email protected]

Returrätten gäller 30 dagar från när du hämtar ut ditt paket. Har du inte registrerat din retur inom tidsramen kommer din retur inte godkännas

Hur du gör en retur

  1. Du fyller i vårt returformulär och registrerar din retur.
  2. Vi behandlar din retur och skickar ut en betalningslänk från Klarna på 69kr, till den E-mail/Telefonnummer som du uppgav i formuläret. (OBS. Returkostnaden måste betalas inom 24h annars blir betallänken ogiltig.)
  3. När vi mottagit betalning för returkostnaden, mailar vi ut en digital retursedel via Postnord. Vi skickar även ut ett mail till dig från vår email ([email protected]) där vi bekräftar att vi behandlat din retur, samt bifogar en länk till den digitala retursedeln ifall du inte mottagit den från Postnord.
  4. Vi tar emot din order och gör en återbetalning på det du returnerat. OBS. Vi gör inga byten. Önskar du beställa en ny produkt/storlek behöver du lägga en ny order. 

Vid hög belastning kan det vara svårt att hålla koll på alla nya order som läggs. Har du gjort en beställning på ny produkt du önskar byta till, och inte blivit återbetalad så vänligen vänd dig till oss på [email protected] så kikar vi på det.

OBS!
Ingen returrätt på tröjor med tryck
Om du inte hämtat ut ditt paket i tid och det returneras till oss kommer du att bli debiterad 300kr. Önskar du att få det skickat på ny tillkommer en kostnad på 140kr