Hur får jag min medlemsrabatt?

Du skall ha fått ett Mail med en personlig rabattkod som du ska använda för att erhålla din medlemsrabatt.

Hur ändrar jag mina uppgifter?

För tillfället har vi inte inloggningsfunktionen tillgänglig, den kommer upp inom kort. Vid ändring av uppgifter i din beställning, vänligen maila oss på Order@difbutiken.se

Kan jag ändra leveransadress?
Om du förhandsbetalar din beställning kan du själv välja leveransadress. Om du väljer att betala via Klarna/faktura så sker en kreditupplysning på ditt personnummer. Personnumret kontrolleras mot folkbokföringsadressen för att säkerställa att personen verkligen är den han utsäger sig för att vara. Leveranser sker alltid till folkbokföringsadressen och kan tyvärr inte ändras.

Hur gör jag vid retur/byten?

  1. Du fyller i vårt returformulär och registrerar din retur. 
    Länk: https://difbutiken.se/retur/
  2. Vi behandlar din retur och skickar ut en betalningslänk från Klarna på 69kr, till den E-mail/Telefonnummer som du uppgav i formuläret. (OBS. Din mail/telefonnummer måste vara densamma som du uppgav när du la din order)
  3. När vi mottagit betalning för returkostnaden, mailar vi ut en digital retursedel via Postnord. Vi skickar även ut ett mail till dig från vår email (Order@difbutiken.se) där vi bekräftar att vi behandlat din retur, samt bifogar en länk till den digitala retursedeln ifall du inte mottagit den från Postnord.
  4. Vi tar emot din order och gör en återbetalning på det du returnerat. Vid byte sker återbetalningen när du lagt en ny order på den nya önskade produkten/storleken.

Vid hög belastning kan det vara svårt att hålla koll på alla nya order som läggs. Har du gjort en beställning på ny produkt du önskar byta till, och inte blivit återbetalad så vänligen vänd dig till oss på order@difbutiken.se så kikar vi på det.

Viktig info!
Ej öppet köp eller byte av underkläder.
Ej öppet köp av REA-produkter.
Ej öppet köp eller byte på matchtröjor med tryck.

Ändring av lagd order
Tyvärr är det svårt att ändra en beställning efter att den är lagd.
Du är självklart välkommen att returnera eller byta varan om du har beställt fel.
Får jag en avi när mitt paket ankommer till utlämningsstället?
Man får ett sms från posten när ditt paket ankommer till utlämningsstället. Det är därför viktig att man skriver in rätt telefonnummer i sina uppgifter.
Har ni någon fysisk butik?
Ja, Vi har ett sortiment i  Djurgårdsbutiken i Globen shopping.

Öppettider:

Mån-Fre: 10:00-19:00
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-17:00

Varumärkesintrång – Djurgårdens IF 

Djurgårdens Idrottsförening innehar en exklusiv rätt till ”DIF:s emblem, färger och slogans” och är ägare och registrerad innehavare av varumärkesregistreringar nr 151 875 och nr 161 807 (”Varumärket Djurgården”). Ensamrätten till ett varumärke innebär i korthet att ingen annan än innehavaren får använda kännetecknet eller ett förväxlingsbart kännetecken i näringsverksamhet, utan att först inhämta innehavarens skriftliga tillstånd. Handlande i strid med ensamrätten innebär varumärkesintrång.  

Varumärkesintrång som sker uppsåtligen eller av grov oaktsamhet utgör brott och kan leda till böter eller fängelse i högst två år. Den som uppsåtligen eller av oaktsamhet gör intrång ska dessutom betala skadestånd för utnyttjandet av varumärket. Vidare kan den som begår ett intrång vid vite förbjudas att fortsätta med den åtgärd som innebär intrång. 

_____________________________ 

Tommie Lindberg verksamhetschef Djurgårdens Merchandise